Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Applied marketing --- verkooptechniek --- telemarketing --- 658.8 --- 658.88 --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Toegepaste marketing --- Telefoneren --- Telefoongesprekken --- Telemarketing --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Telefoneren. --- Telefoongesprekken. --- Telemarketing.
Choose an application
Pas op voor de levende doden in uw organisatie: ze verpesten uw werkplezier en uw productiviteit. Door deze zombies bent u altijd druk met vergaderen, administratieve werkzaamheden en het oliën van vastgeroeste businessmodellen. Reken af met deze zombies en ontdek waar het in een organisatie echt om draait.Succesvolle bedrijven hebben volgens Nederlands populairste spreker, dwarsdenker en bedrijfsverloskundige Guido Thys een ziel: iedereen weet nog waarom ze zijn opgericht en waar ze goed in zijn.Lees Zombiebusiness en ontdek hoe u uw carrière en uw organisatie nieuw leven in kunt blazen.Bron : http://www.haystack.nl
Management --- Managementvaardigheden --- Motivatie --- Leidinggeven --- Organisatiesociologie --- management --- Organisatieleer --- Leiderschap
Choose an application
Websites --- Elektronische handel --- Klantgericht ondernemen --- Internet --- Relatiemarketing --- 654 --- 659 --- #ECO:04.09:sectoren IT-technologie ICT internet --- #A0204A --- 691 Internet --- e-commerce --- internet --- informatica --- verkoopkunde --- communicatie --- 528.59 --- 658.8 --- 681.324 --- Marketing --- Web-sites (Internetsites) --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 654 Telecommunication and telecontrol (organization, services) --- Telecommunication and telecontrol (organization, services) --- datacommunicatie, telecommunicatie, internet - overige onderwerpen, e-commerce --- Website
Choose an application
Guido Thys legt de pijnlijk vinger op zes zere plekken die ons beletten om de economische malaise achter ons te laten. De remedie is simpel en ligt bij de basis: het bestaansrecht van bedrijven, organisaties, stichtingen, instellingen en instituten. aan de hand van eenvoudige stappen leert u de mythes af te gooien en weer uit te gaan van uw eigen kracht.De huidige malaise heeft niet alle kenmerken van een economische crisis. Ze duurt ook veel te lang. De oorzaak daarvan ligt niet in een of ander schimmig gebeuren waar enkel politici en bankiers invloed op kunnen uitoefenen.We slagen er niet in om weer op te krabbelen omdat de instellingen en instrumenten die we daarvoor nodig hebben, aan het einde van hun levenscyclus zijn. We beleven dus een systeemcrisis, op maatschappelijk, economisch , monetair, politiek, sociaal, maar vooral ook op bedrijfskundig vlak.Deze waarheid houden we onder tafel aan de hand van zes mythes waarmee we onszelf wijsmaken dat we er toch niets aan kunnen veranderen.Maar nee, het ligt niet aan de economie. Nee, wat er speelt is geen overmacht. Nee, het waait nooit meer over. Nee, winst en marktwerking maken het niet beter. Nee, we kunnen niet blijven denken en doen zoals vroeger. Maar tegelijk: nee, al het oude hoeft niet op de schop.In dit boek neemt Guido Thys u mee op een werkavontuur om meer waarde te creëren dan ooit tevoren. Bron : http://www.bol.com
Economie --- Economische crisis --- Waardecreatie --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- Management --- AA / International- internationaal --- 650 --- 203 --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Sociografie. Algemene beschrijving van de gemeenschappen (Sociologie). --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Sociografie. Algemene beschrijving van de gemeenschappen (Sociologie) --- Maatschappelijke ontwikkeling
Choose an application
Choose an application
Marketing --- e-commerce
Choose an application
Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten.Dat verklaart waarom evaluatiecijfers niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden. De oorzaak? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten.Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant. Het legt de weeffouten bloot die uw klantstrategieën laten stagneren. Het laat zien dat nieuwe hypes (de klantreis, NPS,...) meer van hetzelfde zijn en klanten daardoor uiteindelijk steeds verder uit beeld raken. U mist kapitalen aan kansen.Hebt u het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes? Om niet voortdurend aan uw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten? Luister dan naar uw klanten: ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in uw producten maar in uw ruilprocessen.Dit boek is een met humor gekruide injectie in de vastgelopen wereld van (product)marketing, communicatie, verkoop, service en distributie. In alle branches. Het biedt tientallen handreikingen en honderden suggesties aan ondernemers, bestuurders, directieleden, managers en leidinggevenden die het ''klantbeleid'' bepalen. En vanaf morgen hopelijk een nieuw elan geven.Guido Thys is al meer dan 35 jaar geboeid door de interactie tussen klanten en leveranciers én hij is zelf al meer dan 50 jaar klant. Na 17 boeken en meer dan 2.300 presentaties en workshops is hij een gevestigd dwarsdenker.Bron : http://www.bol.com
Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding --- Klantentevredenheid --- Salesmanagement
Choose an application
Wordt u ook af en toe gestoord van het gedoe van uw klanten, net zoals het overgrote deel van de werkende bevolking van Nederland en België ? Zou u ook veel liever meer tijd hebben voor uw échte werk ?Dit handboek biedt u de uitkomst: honderden tips en technieken om uw klanten de deur uit te jagen, zodat u weer plezier in uw werk krijgt.Frustreer klantverwachtingen door minderwaardige producten en diensten, met ondermaatse service en een arrogante houding !Bron : http://www.bol.com
Klantgericht ondernemen --- Klantenbinding --- Klantentevredenheid --- Marketing --- Bedrijfsstrategieën --- Bedrijfsstrategie --- Financiewezen --- arbeids- en organisatiepsychologie --- klantenbinding
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|